Vermeulen al ruim 20 jaar tevreden klant van Cafca
Sterk vertrouwen vanaf de grondlegging
Vermeulen building technologies uit Wetteren werd in 1986 opgericht door Peter Vermeulen. Destijds begon de onderneming met totaaltechnieken voor luxe villa’s. In de jaren 90 namen ze daarnaast ook bedrijfsgebouwen, kantoorcomplexen en grote retailprojecten voor hun rekening. Zowel de luxe villa’s als deze grote projecten doen ze tot op de dag van vandaag nog steeds.
Intussen zijn ze uitgegroeid tot totaalaannemer voor multitechnieken en zijn ze een echte green business geworden. Ze zetten zich namelijk in voor duurzame energie. Van zonnepanelen tot warmtepompen: ze beheren de volledige studie, ontwerp, uitvoering en nazorg van groene projecten.
Wouter Vermeulen, zoon van Peter en huidige zaakvoerder van Vermeulen building technologies, klopte zelf bij ons aan om zijn jarenlange samenwerking met, en vertrouwen in Cafca te uiten.
Samenwerking vanaf dag 1 van Cafca
“Mijn vader Peter kwam in 2000 in contact met Jean-Pierre van Cafca. Ze deelden namelijk dezelfde frustraties: data die slecht georganiseerd is, een inefficiënte back-office en tijdverspilling door administratieve rompslomp.
Beiden hadden al in de vroege jaren van de software-integratie in de gaten dat een goede organisatie en vlotte administratie van uiterst belang zijn. Enkel zo behoud je de efficiëntie in je bedrijf en hou je het draaiende.”
“Nadat de implementatie van Cafca merkten we dat we 10% beter inkochten dan in de periode zonder administratiesoftware. Dit jaar zijn we 23 jaar klant, tel dus maar uit hoeveel tijd en geld we zo besparen! Eigenlijk verdient Cafca zichzelf daardoor al terug.” – Wouter Vermeulen, zaakvoerder
Wil jij ook meer efficiëntie en tijdbesparing?
Ruimte voor schaalvergroting en handige koppelingen
“In de begindagen was Vermeulen een kleiner bedrijf. Cafca was toen echt heel een breed platform voor ons. Maar hun software bood wel ruimte voor onze schaalvergroting. Cafca is een schitterend product om van een klein naar medium en uiteindelijk groot bedrijf te evolueren.
Wij maken op dit moment gebruik van alles wat Cafca te bieden heeft. De DigaBon, Cafca Catalog Builder, Track & Trace … noem maar op. We benutten het volledige potentieel van de software. En waar Cafca zelf geen module voor heeft ontwikkeld, zorgen ze voor handige koppelingen met derde partijen. Dankzij de vele koppelingen met boekhoudprogramma’s en leveranciers zijn de mogelijkheden quasi onbeperkt.”
“Omdat alle administratie en bedrijfsinformatie gecentraliseerd is in Cafca, verliep de opvolging en mijn overname van het bedrijf heel vlot. Zo kon ik me focussen op de structurele groei en overnames, zonder tijd te verliezen aan urenlange rompslomp.” – Wouter Vermeulen
Optimale nazorg en bereikbare helpdesk
“Ook de service van Cafca is geweldig. Ze besteden ontzettend veel aandacht aan hun klanten. En de nazorg die ze bieden is optimaal. Hebben we een vraagje, of zitten we met een softwareprobleem? Dan wordt er meteen nota van genomen en komen ze zo snel mogelijk met een gepaste oplossing. ”
Al vanaf de eerste samenwerking met Cafca zijn wij echte brand ambassadors. Wij raden de software aan elke installateur en elk installatiebedrijf aan.”